2013. március 28., csütörtök

21. rész: Egy tökéletes nap♥



Mikor megláttam, hogy hol fogunk lakni két hétig majdnem szívrohamot kaptam. De tényleg!!! Hatalmas szoba volt -nekem egy kicsit csicsás- és volt hozzá két fürdőszoba meg egy hatalmas erkély. A kilátás pedig pazar volt. Pont a tengerre láttunk rá.:) El sem hiszem, hogy egy ilyen helyen fogunk "lakni" két hétig.
-Én még mindig nem tudom felfogni, hogy miért ide küldtem a szüleink "büntetés" gyanánt. Terült el az óriási ágyon. Elgondolkoztam a dolgon és ez tényleg furcsa volt.
-Igazad van. Miért küldtek volna minket ide mikor büntetésben kéne lennünk. Gondoltam végig logikusan a dolgot. Végül feladtam, mert én nem tudom megérteni a felnőtteket.:)
-Szerintem élvezzük ki míg itt vagyunk. Ragadta meg a karom Dave és lefutottunk a lépcsőn, egészen a recepcióig. Ott leadtuk a szobánk kulcsait és kimentünk a városba. Hatalmas nyüzsgés volt kint. Mindenhol fürdőruhás és elég röviden öltözött emberkék rohangáltak.Egy kicsit fura és kellemetlen érzés volt, hogy mi -legalábbis én- nem vagyunk fürdőruhában és sajnos nem is raktam.
-Dave! Nem mehetnénk el fürdőruhát venni, mert nem hoztam magammal. Néztem rá kiskutyaszemekkel.
-Mehetünk csak ne nézz így rám. Mosolyodott el.
-Köszönöm! Pusziltam meg és megfogtam a kezét. Jobb a biztonság, mint hogy elkeveredjek mellőle. Nem volt nehéz ilyen boltot találni ahol fürdőruhákat lehet kapni, mert majdnem minden sarkon volt egy.
-Menjünk be ide, mert ez jó nagy. Álltam meg egy elég nagy üzlet előtt.:)
-Mért pont ebbe. Nézett rám összehúzott szemöldökkel, de közben ott voltak a szeme sarkában a nevetőráncok. Tudtam, hogy csak heccel.:)
-Hát mert ez nagy és gondolom több is a ruha benne, meg ez tetszett meg. Mutattam a bábúra az ajtó mellett. Mikor ránézett Dave elröhögte magát megfogta a kezem és betolt maga előtt a boltba. És jól gondoltam. Tényleg rengeteg fajta és színű ruha volt bent. Én máris eltűntem a sorok közt. Elég sokáig tartott mire megtaláltam azt ami jól is állt és még tetszett is.
Végül e mellett döntöttem:
Dave szerint is gyönyörű voltam benne, én meg természetesen teljesen elpirultam, mikor ezt mondta. Már mentem volna kifizetne mikor észrevettem, hogy az eladó eléggé stíröli a barátomat, aki persze nem vett észre semmit és tök normálisan nézegette a fiús újságokat. Teljesen elöntött a féltékenység és akaratom ellenére cselekedtem. Odamentem a pulthoz és eléggé ingerülten levágtam a szatyrot a pultra és idegesen meredtem az eladó csitrire. Eléggé meglepődött és szerintem meg is ijedt tőlem egy kicsit. Addig jó amíg fél.!!! Kifizettem a fürdőruhát, majd elkezdődött a tervem második fele. Odamentem Dave-hez -pont akkor amikor az eladó nézett- belekaroltam és megpusziltam. Dave felém fordult, elmosolyodott, majd viszonozta az előbbieket. A szeme sarkából láttam, hogy elképedve néz minket az eladó csaj, majd sarkon fordul és duzzogva elmegy az egyik vásárlónak segíteni. Elértem a célom. Győzelem!
-Minek örülsz ennyire. Kérdezte rám se nézve Dave. 
-Semmi csak végre leszállt rólad. Néztem még mindig a csaj után. 
-Ezt most értenem kéne? Nézett végre le rám. 
-Hát annyi volt, hogy az egyik eladó csaj téged stírölt, míg te ezeket nézegetted. Mutattam az újságokra. Én meg tökre féltékeny lettem és egy kicsit jobban lecsaptam a pultra ezt -mutattam fel a ruhát-, mint kellett volna. Ettől persze egy kicsit megijedt, de még mindig téged bámult így idejöttem hozzád, a többit meg már tudod. Mondtam el egy szuszra. Dave egy darabig engem nézett, majd óvatos mosolyra húzta a száját.
-Ezért voltál ideges és féltékeny. Én még csak észre sem vettem, mert nekem Te vagy fontos. Ha ő meg ebben leli örömét akkor had nézzen, engem nem túlságosan izgat és persze nem is érdekel. Vonta meg a vállát és megölelt. Ez nagyon hiányzott most nekem, de így már sokkal jobb. Dave képes mindig lenyugtatni és legfőképp megnyugtatni. Annyira szeretem Őt! Kézen fogva mentünk ki az üzletből, de előtte még bent felvettem és Dave is, amit Ő vett. Vettünk egy óriási vattacukrot és csak lézengtünk a tömött városon keresztül. Ebben az időszakban nagy a forgalom Hawaii-on.
-Lemegyünk fürdeni? Kaptam be az utolsó falatot a vattacukorból.
-Mehetünk. Fordultunk le egy kisebb utcán ahonnan már lehetett látni a partot.:) Mikor leértünk egy csapat fiú jött velünk szembe. Én kikerültem Őket, Dave viszont megállt előttük és valamit angolul kezdett el velük beszélni. Azért nem értettem, mert Dave sokkal gyorsabban beszél angolul, mint én és én Őt nem bírom követni. Egy darabig csak beszélgettek -néha még nevettek is-, majd Dave megfogta a kezem és utánuk mentünk. Nem értettem, hogy hova megyünk így rákérdeztem.
-Mit beszéltél velük. Kérdeztem. 
-Csak a szokásos. Nemrég jöttünk ide, nem ismerünk senki és a többi snassz. Vont vállat és felvette a napszemüvegét. Pilóta fazonú és nagyon jól áll neki!!!:) Nemsokára megálltunk egy helyen ahol gondolom a többi fiú cucca is volt. Ők bementek a vízbe, majd hívtak minket is. 
-Ugye nem gond, hogy ennyi fiúval fürdesz együtt? Kérdezte gúnyolódva.
-Engem egyáltalán nem zavar. Csak nehogy a végé beleszeressek valamelyik másikba. Vettem le a ruhám és befutottam a vízbe. Dave elröhögte magát és utánam futott. Félúton beért, felkapott és úgy rohant bele a vízbe. Én meg egyfolytában sikongattam, majd befogtam az orrom, mert hirtelen eldobott. Bele a vízbe. Prüszkölve jöttem fel a víz alól, majd megláttam az összes fiú vörös fejét. Gondolom röhögtek.:) Szúrós szemmel néztem Dave-re, majd elkezdtem futni felé. Mikor odaértem mellé ráugrottam és víz alá nyomtam a fejénél fogva. A többi fiú rögtön "hú"-zni meg röhögni kezdtek. Mikor elengedtem, Ő följött a víz alól és azzal a gyönyörű mosolyával ajándékozott meg. Utána a két kezével megfogta az arcom és óvatosan megcsókolt. Itt a többi fiú egyszerre kezdett el "hú"-zni.:)
Az idő alatt nagyon jóban lettünk a három fiúval, Alex-el; Mark-al és Ben-el. Mind a hárman nagyon kedvesek, viccesek és nem tagadom, hogy nem néztek ki jól. Volt egy pontja a napnak, mikor azt hittem, hogy valamelyik őrültnek baja lesz. Ugyanis azt találták ki, hogy egymást kezdik el dobálni a vízbe, de úgy, hogy bakot tartanak a negyedik fiúnak aki beleguggol, majd miközben a többiek eldobják, a negyedik emberke elrugaszkodik onnan és dob egy szaltót a levegőben, majd egy fejessel érkezik a vízbe. Na ezt a mozdulatot, mind a négy fiúval eljátszották. Igen, még Dave-el is!!!:) Én végig izgultam, de szerintük viszont buli volt. Én még néztem Őket egy darabig, majd kimentem a vízből, megtörölköztem a törölközőmben és leültem a homokba nézni Őket. Nagyon sokat röhögtem rajtuk. Mind a négyen teljesen hülyék! Mielőtt még idejöttek volna hozzám a víz szélénél mind a négyen csináltak valamilyen szaltót. A Profik!!!:D 
-Fogadok, hogy te nem tudsz ehhez hasonlót csinálni. Cukkolt Ben. Felhúztam a szemöldököm, majd gúnyos mosolyra húztam a szám. Feltápászkodtam, majd összehúzott szemekkel néztem rá. 
-Azt Te csak hiszed! Majd meglátjuk, hogy mire vagyok képes. Indultam meg a móló felé, majd a közepén megálltam, feléjük fordultam és egy nagy lendülettel kézre is álltam. A fiúk eltátott szájjal néztek engem. Egy darabig úgy "álltam", had csodálkozzanak, majd egy újabb lendülettel lábra álltam. Vigyorogva néztem Ben felé aki hitetlenkedve elröhögte magát.
-Oké! Te győztél. Legyintett egyet. Mikor odaértem hozzájuk Dave átkarolt és nyomott egy puszit a homlokomra. 
-Ügyes voltál. Súgta oda nekem, majd elnevette magát valamelyik fiú viccén. Mielőtt még vissza mentünk volna a hotelba megbeszéltük a srácokkal, hogy holnap is találkozunk és megtanítanak engem gördeszkázni. Hát arra kíváncsi vagyok!
A hotelben mielőtt meg rendeltünk volna kaját -szobaszerviz- megfürödtem. A kilátás a fürdőszobából is gyönyörű, csak innen a várost lehet látni. Miután megfürödtem kimentem a nappaliba Dave-hez és odabújtam mellé a kanapén. Míg meg nem érkezett a vacsink addig kajákról beszélgettünk és arról néztünk valamit a tv-ben. Azt teszteltük, hogy ki bírja tovább éhesen. Hát Dave erősebbnek bizonyult, míg én mikor megkaptuk a vacsorát azonnal el is vettem egy almát a tálról. Előételnek tökéletes lesz!:) Dave hitetlenkedve nézett, majd Ő is elkezdett enni. Vacsi után úgy döntöttünk megnézünk egy filmet és úgy döntöttük el, hogy melyik legyen, hogy ki bír több nagyon savanyú cukrot enni. Én győztem, így egy akciófilmet néztünk meg. Először valami romantikusat akartam, de nem akartam megölni Dave-t, így maradtam a második javaslatomnál.:)
Elég jó volt a film, kár hogy a felénél bealudtam. A víz kiszívta az energiámat. Valamikor három körül aztán Dave is befejezte a film nézését, felemelt és bevitt a szobánkba.Óvatosan lerakott, majd nyomott egy puszit az orromra. Még nem aludtam teljesen be így mielőtt elhajolt volna megfogtam a vállát és megcsókoltam. 
-Szeretlek! Mondtam neki félig álmomba, majd elengedtem a vállát és véglegesen bealudtam. 
Mikor reggel felkeltem nem tudtam, hogy mit csináljak. Sikítsak vagy próbáljak meg lélegezni, mert egyszerre a kettő nem ment........:/


Meghoztam az új részt!!! Remélem, hogy tetszik és nem késtem túl sokat. Próbáltam hosszabbra írni, remélem, hogy sikerült. A következő rész, már folyamatban van -a fejemben- és nemsokára meg is érkezik.:) Addig is jó szünetet és kellemes ünnepet!!!
<3<3<3
Melanie

4 megjegyzés:

  1. Mi történt reggel? Ezek a befejezések... Ez is nagyon jó részre sikeredett! Siess a következővel, mert nem bírok várni!;)<3
    Lizzie

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát vajon mi történt reggel??! Én sem tudom:P Köszi, hogy így gondolod és megpróbálok azonnal új részt hozni Nektek;):) De egy kicsit azért kell várnod:)
      <3<3<3
      Melanie

      Törlés
  2. Na de jóó,kellett nekem tanácsokat adni,hogy hogyan fejezd be a részeid.Ajj...:(
    Siess a kövivel...Így befejezni:(
    Siess nagyon:))
    Lexi<33

    VálaszTörlés
  3. Hát igen...! Csak gratulálni tudok a tanácsaidhoz és persze köszönöm a tanítást!:DDD
    Próbálok tényleg sietni;):)
    Pusszancs: Melanie

    VálaszTörlés