2013. január 6., vasárnap

9. rész: Csak ketten......



Másnap reggel jóval előbb felkeltem, mint szoktam. Gyorsan lementem reggelizni, hogy minél több időm legyen elkészülni. Anyum észre is vette, hogy kapkodok, szétszórt és boldog vagyok. Szóvá is tette.
-Mit csináltál a lányommal? Kérdezte nevetve.
-Semmit! Ugyan az vagyok, mint aki eddig is! Itthon lesztek ma? Kérdeztem, nem is figyelve rá.
-Igen. Miért kérdezed?
-Semmi! Csak be szeretnék mutatni valakit. Hagytam ott a konyhába, és mentem a szobámba. Nem tudtam, hogy mit is vegyek fel az első randira. Gyorsan felhívtam Amyt. Szerencsére ellátott pár jó tanáccsal.
Ezt választottam:
Nem volt már sok időm, így igyekezni kezdtem. Mielőtt még találkoztam volna David-dal, át akartam menni Amyhez. Elköszöntem anyutól, és gyors tempóban indultam el a barátnőm házához. A szülei nem voltak otthon, ezért nyíltan tudtunk beszélni. Sok jó tanáccsal ellátott. Igyekeznem kellett, hogy el ne késsek. Elköszöntem Amytől, és elindultam a park irányába. Nagyon izgultam, hogy hogyan fog sikerülni, meg persze nem e rontom el a dolgokat. Nemsokára megláttam David-ot, és mosolyra húztam a számat. Mikor odaértem hozzá megölelt és megpuszilta a homlokom. Tettünk egy kört a parkban, majd leültünk egy padra egymással szemben. Elkezdtünk beszélgetni. Mindenről szó esett. Nagyon sokat nevettünk. Miután kibeszéltük magunkat elindultunk egy kis tó felé. Nem vettük észre, hogy a fűben több locsoló is van, tök nyugodtan sétálgattunk kézen fogva. Ekkor természetesen beindultak a locsolók. Tiszta víz lett mind a kettőnk. Mi ezen egy jót röhögtünk. Sétáltunk még (vizesen) egy fél órát, de úgy döntöttünk, hogy már ideje hazamenni. Természetesen a házunkig elkísért. Ott lépett egyet felém, majd óvatosan megcsókolt. A fellegekben éreztem magam.:) Egy öleléssel búcsúztunk el egymástól, majd kipirosodva mentem be a házba. Nem tudtam bemutatni a szüleimnek, mert nem voltak otthon. Majd máskor! Nem akartam rögtön elmondani a randit Amynek, így húztam őt egy kicsit. Csak annyit mondtam neki (telefonon), hogy jó volt. Korán lefeküdtem, hogy holnap legyen időm elkészülni a kirándulásra. A ruhámat is kiraktam, hogy ne kelljen ezzel bajlódnom. Mint minden nap, ma is boldogan aludtam el.


Meghoztam a kövi részt!:) Egy kicsit rövidre sikeredett, de remélem, hogy tetszik!<3 Nem tudom, hogy mikor hozom a kövit, de megpróbálom minél előbb!!!;)<3
Melanie


1 megjegyzés: